Bilgi teknolojilerinin yoğun kullanımı ile iş süreçleri ve bilgiler hızla, dijital ortama taşınmaktadır. Bu dijital dönüşüm, hız ve kolaylık açısından  iş hayatımızı tümüyle değiştiriyor.

İnternet, mobil teknolojiler ile  ilişki kurmamız yaşantımızın her noktası değişti. Bunlara start-up’lar eklenince geleneksel sektörler tüketicilerin dönüşümünü yakalamaya mecbur.

Kuruluşlar ve  iş süreçleri dönüşüyor. Dijital iş süreçleri  rekabetin yeni modellere yönlendiriyor ve yeni fırsatlar sağlıyor. Dijitalleşme pek çok fırsat sunarken aynı zamanda dönüşümü gerçekleştiremeyen, yeni rekabet modellerini kavramayan firmalar yok olma tehdidi altında.

Müşterilerin çoğu bir ürünü veya hizmeti satın alma kararını bir satış noktası veya ulaşmadan çok önce internetten araştırma yapıyor. Bu sebeple müşterilere istedikleri bilgiyi  istedikleri zaman, istedikleri yerde, istedikleri araçlarla verebilmemiz gerekiyor.

Müşteriler neredeyse biz de aynı anda orada olabilmeli, ürün ve hizmetlerimize ilişkin aradıkları bilgileri anında bulmalarını sağlamalıyız.

Bu çerçevede başarılı Dijital Reklam kampanyaları için öncelikle bilmemiz gereken kavramlar aşağıdaki gibidir:

  • Google Adwords Panel Eğitimi nedir?
  • Yeni Adwords hesabı nasıl açılır?
  • Yeni kampanya oluşturma
  • SEO Nedir?
  • Domain ve SEO ilişkisi nedir?
  • Google ve SEO
  • Google Çalışma Mantığı nedir?
  • Diğer Arama Motorları nelerdir?
  • Google Adwords ve SEO
  • Google Arama Sonuçları
  • Google Adwords’den Farkı Nedir?

30.03.2019 tarihinde Ayazağa -Maslak Yerleşkesinde Tek kılavuzdan Kerem Akataş öğrencilerimize ve mezunlarımıza başarılı Reklam kampanyasında olması gereken temel unsurları anlattı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

X