Dijital pazarlama, bir firmanın veya markanın dijital ortamdaki pazarlama sürecine denir.

Mümkün olan tüm dijital kanalların (sosyal ağlar, İnternet, e-posta bültenleri, içeriksel reklamcılık, içerik pazarlaması vb.) yardımıyla marka tanıtım ve müşteri kazanım stratejilerinin bütünüdür.

Son yıllarda, dijital pazarlamanın, geleneksel reklamcılığı aktif ve hızlı bir şekilde arka plana taşıyan dünya pazarlamasında yeni bir eğilim olduğunu görülüyor.

Müşterileri çekmek için kullanılan kanal sayısı arttıkça, etki daha da güçleniyor. Sosyal ağlarda iş sayfaları oluşturmak, videolar çekmek, popüler blog yazarlarıyla işbirliği yapmak, SEO ile içeriğe dayalı reklamcılığı birleştirmek markanızı daha üst seviyelere çıkarmanıza yardımcı olacaktır.

23 mart 2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Kerem Akataş ( Tek Kılavuz) öğrencilerimize ve mezunlarımıza 7 hafta sürecek seminerler dizisinin 1.sini verdi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir