Beykent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenen ‘E-Ticaretin Enleri’ Zirvesi, Ayazağa-Maslak Yerleşkemizde gerçekleştirildi.

5 Nisan’da Adem Çelik Konferans Salonunda düzenlenen ve yaklaşık 350 öğrencinin katılım gösterdiği zirvede, farklı sektörlerde faaliyet gösteren e-ticaret uzmanları tüm soruları cevapladı. E-ticarete dair merak edilenlerin ele alındığı ve geniş bir değerlendirmeye tabi tutulduğu zirvede, öğrenciler önemli bilgiler edindi.

Kendi markanı nasıl yaratırsın?

İlk oturumda konuşan n11.com’un Kurucu Marka Müdürü Ömürden Sezgin, yaptığı sunumla e-ticarette marka yaratmanın süreçlerinden bahsederek, ‘kendi markanı nasıl yaratırsın?’ sorusuna cevap verdi.

İkinci oturumda Ideasoft’un CEO’su Seyhun Özkara, e-ticarette girişimciliğin önemi anlatarak yeni fikirlerin öncüsü olacak tavsiyelerde bulundu.

İyi bir e-ticaret şirketinin püf noktaları…

Üçüncü oturumda Tek Kılavuz Şirketinin İş Geliştirme Müdürü Kerem Aktaş e-ticarette dijitalleşmenin önemine vurgu yaparak, iyi bir e-ticaret şirketinin dijital dünyada nasıl var olabileceği hakkında bilgiler verdi.

Son oturumda konuşan Alice BBDO Strateji Geliştirme Başkanı Onur Erdoğan ise, e-ticaret şirketlerinde reklamın önemine vurgu yaparak, büyük firmaların reklamlarından örneklerle kafalardaki soru işaretlerini kaldırdı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

X