5 Mart 2019 tarihinde Ayazağa Yerleşkemizde gerçekleştirilen Kariyer Yönetimi Semineri, öğrenci ve mezunlarımızın yoğun ilgisiyle karşılaştı.

İnsan Yönetimi Sertifika Programı çerçevesinde gerçekleştirilen seminerde konuşan Hakan Nergis, kariyer yönetiminin çalışanlar ve kurum için önemine değindi.

Nergis, kariyer yönetiminin hem çalışanın mesleki yeteneklerini geliştirdiğine hem de kurumun çıkarlarına hizmet ettiğine dikkat çekti.

Kariyeri yönetimi: Hem çalışanın mesleki yeteneklerini geliştiren hem de kurumun çıkarlarına hizmet eden etkinliklerdir.

Kariyer yönetimi, bir çalışanın kuruma kabul edildiği andan itibaren, başlar. Kariyer planlaması ile devam eder.

Kariyeri planlama süreci, çalışanların ihtiyaç ve menfaatlerini (istenen pozisyon, gelir düzeyi vb.) şirketin beklentilerine ve verilerine göre formüle etmekle eder. Daha sonra, işletmenin içinde ve dışında terfi için koşulları belirler seçenekler hazırlar ve sunar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

X