Zaman yönetimi: Zamanı daha etkin kullanarak öncelikleri belirleyip doğru planlama yapabilmektir. Zaman geri döndürülmesi yenilenmesi mümkün olmayan tek kaynaktır.

Etkili zaman yönetimi ise zamanı mümkün olduğunca etkin ve etkili bir biçimde kullanma ve denetleme sistemidir.

Basit bir zaman yönetimi zamanınızı faydalı kullanmanızda size yardımcı olabilir. Güne başlarken o gün hangi işleri tamamlayacağınızı bilmelisiniz işlerinizi sıralamanız ve önceliklendirmeniz faydalı bir yoldur.

Verimli çalışarak işlerinizi daha kısa sürede tamamlayabilirsiniz önemli çalışma ve kritik projelerinizi zamanında tamamlayabilirsiniz. Daha önemli çalışma ve projelere zaman ayırma şansı yakalayabilirsiniz.

Keyifli bir iş hayatı; işlerin zamanında tamamlanması ile motivasyonunuz iş mutluluğunuz artar Kazandığınız zamanı kendinizi geliştirmek için kullanabilirsin. Basit bir kaç uygulama sizi başarıya götürür.

Bunlar;
Doğru araçları kullanın
Hayır demeyi öğrenin
Yaptığınız işe odaklanan
Ne zaman verimli olmadığınızı bilin
Verimli olmadığınız zamanları avantaja dönüştürün.

UNUTMAYIN HERKESE GÜN 24 SAATTİR

12.03.2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde ALLIANZ SİGORTA A.Ş’den Şencan Demirci öğrencilerimiz ve mezunlarımızla zaman yönetimi ve iş akışını yönetmek ile ilgili sunumunu paylaştı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.