İletişim iş hayatının vazgeçilmez bir parçasıdır. İnsanların iş yerinde iletişim kurmasının çeşitli yolları vardır.

Aslında, iyi yöneticiler zamanlarının yüzde 75 ila 90’ını resmi ya da resmi olmayan iletişim için harcarlar.

Başarılı bir iş insanı olmak için, farklı iletişim yöntemlerine aşina olmamız önemlidir; bu nedenle, başarmamız gerekenler için hangilerinin en etkili olabileceğini bilmemiz gerekir.

Etkili iletişim , kişisel ve mesleki başarının önemli bir bileşenidir. Her gün kullandığımız bazı iletişim becerileri sadece konuşma yeteneği değil, aynı zamanda başkalarının ruh halini hissetme, dinleme yeteneğidir.

İş ortamı zamanımızın büyük kısmını geçirdiğimiz yer olduğundan, arkadaşlarımızla, astlarımızla ve üstlerimizle kurduğumuz iletişim biçimi çok önemlidir. Doğru iletişim bizi her zaman kendimizden emin kılar ve yaptığımız işteki profesyonelliğimize de yansır

12.03.2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Allianz Sigorta AŞ’den Burcu Kurt öğrencilerimize ve mezunlarımıza iş hayatında iletişim önemi ve yöntemlerini anlattı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir