Kurumsal bir kimlik planlama gerektirir. Şirketin öz imajını, işletmenin tüm alanlarından geçen kurallar ve değerler aracılığıyla ifade eder.

Kurumsal kimliği oluşturmak için hem zaman hem de finansal gücü ihtiyaç vardır. Kurumsal kimliğin en önemli alanları:

  • Kurumsal tasarım
  • Kurumsal davranış
  • Şirket kültürü
  • Kurumsal iletişim

Kurumsal felsefe İyi bir kurumsal kimliğe sahip olmak, güvenilirlik sunar ve pazarda bulunma hakkını güçlendirir.

30.04.2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Arzu Aydın (Bayraktar Holding) “Kurumsal Kimliğe Uyum “ seminerini öğrencilerimiz ile mezunlarımıza sundu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

X