Adwords-Seo, reklam veren tarafından gösterildiğinde değil, reklamı gören kişiler tıkladığında ücret ödenen bir sistemdir.

Ücretin miktarı anahtar kelimelerdeki rekabete göre belirlenir. Anahtar kelimelerin özgün olması daha çok avantaj sağlar.

• SEO Teknikleri

• Offpage SEO

• Anahtar Kelime Analizi

• Rakip Analizi •

Blog Kurgusu

• Seo Toolları

• E-Ticaret Müşterileri için Alışveriş reklamları (PLA)

• Yeniden pazarlama reklamcılığı ve stratejileri

• Görüntülü Reklam Ağı (GDN)

• Hedef kitle belirleme

• Dönüşüm ve izleme Kodları nedir ne işe yarar

20.04.2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde, Tek Kılavuz firmasından Kerem Akataş, öğrencilerimiz ve mezunlarımızla adwords-seo hakkında bilgiler paylaştı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir