Teknolojik gelişimlerle birlikte hızla değişen iş dünyası kuruluşların paydaşlarıyla iletişim kurma yolunda yeni zorluklar doğurmaktadır..

İşletmeler ve iletişim departmanları artık mesajlarının kontrolünü elinde tutamamaktadırlar. Bloglar, sosyal medya, mikrobloglar, hepsi  mesajları , görüşleri yayarlar. Aynı zamanda  küresel bir erişime de sahiptirler. Bu durumda İşletmelerin denetleyemedikleri ortamlar artmaktadır. Markası, itibarı ve güvenirliği için hızlı çevik hareket etmek zorundadırlar..

Tüm bunlar göz önüne alındığında, iletişim yöneticisinin  rolü kurumsal organizasyon çizelgeleri içinde daha fazla önem kazanmaktadır .

Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim bölümlerinde çalışmayı hedefleyen öğrencilerimiz ve mezunlarımız becerilerini ve bilgilerini küresel pazarın ihtiyaç eğilimleri göre güçlendirmelidirler.

16.04.2019 tarihinde Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Selin Şahiniz (Bayraktar Holding) öğrencilerimiz ve mezunlarımızla 21. yy kurumsal İletişim gerekliliklerini paylaştı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

X